Thursday, June 12, 2008

Best sermon about dating!

I am sorry...
This is an English Sermon about dating, but this is the best sermon about dating I have ever heard!

http://www.marshillchurch.org/sermonseries/religionsaves/week_07.aspx

2 comments:

Anonymous said...

I don't have time to watch it right now, but I will sometime later. I am glad you enjoyed it. :)

I've been celibate and think I will be celibate for the rest of my life. I have a gift of celibacy. :)

To-to with Christ said...

私も結構覚悟はしてるよ。。。
全ては神様の御心しだいだからね。
何があっても、神様を愛する気持ち、感謝する気持ちを大切にしたいね!
まあ私たちの人生はともかくとして、この牧師先生の言っていること、やっぱり霊的義によって正しいんじゃないかなって?
私もあまりデートとか今は考えてないけど、女性として神様の前でこうありたいなっていうのを教わった気がする。45分くらい続く講義だから リラックスして聞けるときに聞くといいと思うよ!私も今日試験終わって、一休みって感じで聞いてたから!